فارسی | English
خانه |
پايان نامه هاي شهري |
مقالات شهري |
جستجو در مقالات و پايان نامه ها |
مفاهيم |
درباره مدیریت شهری |
قانون |
اخبار |
معرفی کتاب |
نظرات |
خدمات |
ثبت نام |
آرشیو اخبار
آخرین ارسال ها
تبليغات و ايده هاي خلاقانه: شرکت کوکاکولا و جلب نظر عابران منتظر


08:32 ب.ظ ۱۳۹۲/۹/۸

يکي از مشکلات اصلي انجام تبليغات شهري در مراکز پر رفت و آمد شهري عدم توجه عابرين پياده به اين رسانه هاي اطلاع رساني است. مشکلي که در کنار هزينه هاي سنگين کارايي اين گونه تبليغات شهري را با چالش روبرو کرده است. بنابراين ورود ايده هاي جديد و خلاقانه به اين تبليغات مي تواند هم محيط هاي شهري را به سمت دلپذيري و زيبايي نيل دهد و هم باعث ايجاد کسب و کار و چرخه مالي شود.

شرکت کوکا کولا در اقدامي جالب در ايستگاه هاي اتوبوس با استفاده از دستگاه هاي کشنده هوا توانسته جلب توجه ويژه اي را به سمت خود جلب نمايد.



 

همينطور که در تصوير بالا نيز مشخص است, افرادي که در اين ايستگاه ها براي دقايقي ايستاده اند به دليل مکندگي اين تبليغات به ناچار به سمت اين فضاهاي تبليغاتي هدايت مي شوند و خاطره جالبي از غافلگيري و هيجان لحظه اي را تجربه مي کنند. قطعا ايده پردازي هاي خلاقانه در اين زمينه مي تواند اثربخشي تبليغات شهري را افزايش داده و بستر ساز معرفي و توسعه برندهاي مختلف باشد.

نویسنده مدیر سایت
1855 بازدیدکننده
ایمیل
توضیحات
 
سیستم پیامک رایگان
فراموشی رمز عبور
نام کاربر  
رمز عبور  
پشتيباني
Powered by Saeed Shafia