فارسی | English
خانه |
پايان نامه هاي شهري |
مقالات شهري |
جستجو در مقالات و پايان نامه ها |
مفاهيم |
درباره مدیریت شهری |
قانون |
اخبار |
معرفی کتاب |
نظرات |
خدمات |
ثبت نام |
آرشیو اخبار
آخرین ارسال ها
برگزاری همایش کیفیت خدمات در مهمان نوازی و گردشگری: تجربه میراث ایرانی


08:24 ب.ظ ۱۳۹۵/۳/۱۹

در راستای اعتلای دانش بومی و بهره گیری از اساتید بین المللی همایش کیفیت خدمات در مهمان نوازی و گردشگری: تجربه میراث ایرانی از تاریخ ۲۶ تیر لغایت ۲۷ به میزبانی شهر اصفهان واقع در هتل عباسی برگزار می شود. بهره برداری از فرصت مناسب برای ارسال مقالات و آثار علمی و شرکت در برنامه های علمی و گردشگری این کنفرانس توسط خبرگزاری مهتاب به شما محققان عزیز توصیه می شود.

به نقل از خبرگزاری مهتاب چاپ مقالات برتر در کتاب کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان نوازی: از تئوری تا عمل، انتشارات امرالد، بریتانیا خواهد بود که با اهدای چهار جایزه ۵۰۰ دلاری به چهار مقاله برتر از دانشگاه های خارجی و ۱۰ جایزه ۲۰۰ دلاری به ۱۰ مقاله برتر از دانشگاه های داخلی ایران توسط دکتر والن ال اسمیت- دانشمند برجسته گردشگری در جهان همراه است.

محورهای همایش به شرح زیر می باشند:

کیفیت خدمات در گردشگری و مهمان نوازی
آموزش منابع انسانی در جهت کیفیت خدمات
مدل های مدیریت کیفیت جامع
عوامل تعیین کننده و نتایج کیفیت خدمات
شیوه های برتر و روشهای نوین تضمین کیفیت
کیفیت خدمات و تجربه گردشگر
کیفیت خدمات و بازارهای خاص گردشگری
سیاستگذاری، تدوین، اجرا و تضمین کیفیت استراتژیک
قیمت گذاری خدمات و مدیریت درآمد
معیارهای کلیدی در سیستمهای رتبه بندی هتل/ گردشگری و جوائز مدیریت کیفیت.

تاریخ های مهم:

آخرین مهات ارسال چکیده مقالات

۲۱ خرداد ۹۵

بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ کلمه
اعلام پذیرش ۳۱ خرداد ۹۵  
آخرین مهلت ارسال مقالات ۲۰ تیر ۹۵ مجموعا بین ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ کلمه
تاریخ همایش ۲۷-۲۶ تیر ۹۵ بعلاوه تور دو روزه پس از همایش

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه این کنفرانس مراجعه نمایید : http://isfahan4tourism.com/

نویسنده http://mahtabpress.com/%d
426 بازدیدکننده
ایمیل
توضیحات
 
سیستم پیامک رایگان
فراموشی رمز عبور
نام کاربر  
رمز عبور  
پشتيباني
Powered by Saeed Shafia