فارسی | English
خانه |
پايان نامه هاي شهري |
مقالات شهري |
جستجو در مقالات و پايان نامه ها |
مفاهيم |
درباره مدیریت شهری |
قانون |
اخبار |
معرفی کتاب |
نظرات |
خدمات |
ثبت نام |
آرشیو اخبار
آخرین ارسال ها
چهارمین همایش ملی برندینگ با رویکرد رقابت‎پذیری پایدار در شهر مشهد برگزار شد


01:20 ب.ظ ۱۳۹۵/۶/۱

به گزارش رسانه ی خبری مهتاب دکتر سعید شفیعا یکی از مدرسین حوزه ی دانشگاه و صنعت خدمات در این همایش موضوع برندسازی داخلی یا برندسازی درون سازمانی را به عنوان نگاهی دیگر به برندسازی معرفی نمود. از دیدگاه وی نگاه به برندسازی به عنوان یک اقدام صرفا برای مشتریان موجب شده که در لحظه ی برخورد و تماس مشتریان با بنده ی سازمان اتفاقات ناگواری رخ دهد. یکی از بدترین اتفاقات این است که وعده های برند در خارج از سازمان ذهنیت هایی را ساخته است که در تماس با سازمان مشتریان منتظر یک اقدام از پیش پیشبینی شده خواهند بود. دروغگو شدن سازمان در این تماس می تواند تمامی هزینه های ارتباطی و اطلاع رسانی سازمان را با چالش روبرو سازد.

این مدرس دانشگاه افزود که سازمان ها نیازدارند که پیش از اینکه به فکر مشتریان خارج سازمانی باشند به فکر مشتریان داخل سازمانی و یا کارکنان خود باشند. بنابراین بایستی زمینه ی آگاه سازی و درگیر کردن کارکنان با وعده های برند را مهیا سازند. از مسیر می تواند آنها را به سمت رفتار شهروندی برند یا رفتارهای مورد انتظار از برند راهنمایی کند.

دکتر شفیعا افزود موج برنامه های برندسازی در سال های اخیر موجب ساخت مفاهیم و تجربیات زیادی شده است ولی موانع و معایب برنامه های صرفا متوجه خارج سازمان موجب خواهد شد که پروژه های برندسازی درون سازمانی به عنوان ابزار رقابت پذیری پایدار مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود با توجه به اینکه مقوله های انسانی بسیار پیچیده و در عین حال در بطن فرهنگ های رخ می دهند موضوع برندسازی داخلی نیز نیازمند پروژه های بالینی و کاملا مرتبط با نمونه های موردی است. بنابراین مطالعه و پژوهش از درون و برنامه ریزی بطنی برای تاثیر بر بیرون می تواند حائز اهمیت باشد.

دکتر سعید شفیعا ارائه دهنده ی موضوع برندسازی درون سازمانی در چهارمین همایش ملی برندینگ با رویکرد رقابت پذیری پایدار برندینگ را یک راه نجات برای کاهش هزینه های ذهنی ساکنین شهرهای بزرگ دانست که در دهه های اخیر بسیار مورد توجه قرار داشته است. وی برندسازی را یک فرایند پویا و فعال دانست که از درون عامل انسانی به رسانه های هدایت می شود و اقدامات غیر ارگانیک و تک وجهی را محکوم به شکست دانست.

338 بازدیدکننده
 
سیستم پیامک رایگان
فراموشی رمز عبور
نام کاربر  
رمز عبور  
پشتيباني
Powered by Saeed Shafia